Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani. BEÁLLÍTÁS

Segítségre van szüksége? Email: info@biokandallok-shop.hu | Tel: +36 30 785 7070 7:00 - 15:30

Kapcsolat

BIO FLAME, s.r.o.
Ulica Mieru 299
984 01 Losonc, Szlovákia
Telefonszám: +36 30/785 70 70
Írjon nekünk

Üzleti feltételek
Üzleti feltételek

A(z) BIO FLAME (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a web áruházban kezelt személyes adatait.

Az adatkezelő címe:

BIO FLAME s.r.o.
Ulica Mieru 299
984 01 Losonc, Szlovákia

Központi raktár :

Ulica Mieru 299
984 01 Losonc, Szlovákia

Cégjegyzékszáma: 46170961
Adószáma: 30470327-2-51
Közösségi adószám: HU 30470327

Az adatkezelő elérhetősége:

Mob.: 06 30 785 70 70
E-mail: info@biokandallok-shop.hu

S.Felelős vezető e-kereskedelem: Stanislav Šproho

A bankszámlaszám: 10700220-70472419-51100005
BIC: HU57107002207047241951100005
WEB: www.biokandallok-shop.hu
E-mail: info@biokandallok-shop.hu
Mob.: 06 30 785 70 70

Nyitvatartás : hétfőtől péntekig 07:00 - 15:30 óráig.

Működési idő csak a központi raktárra vonatkozik.
Raktárkészletünket megtekintheti weboldalunkon illetve látogasson el a
bemutatótermükbe Losoncra. Telefonos egyeztetést követően!

1. A Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályozza.

1.2. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges.

1.3. A Webáruház szolgáltatásainak minden eleme elérhetők minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.

1.4. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt a létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

2. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található ikonra érhető el, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, amely két részből áll. Egy előzetes adatbekérőt (egy szabadon választható felhasználónév, egy valós e-mail cím és egy választott jelszó megadása szükséges) a regisztráció érvényesítésére szolgáló e-mailben küldött linkre kattintást követően egy részletesebb, személyes adatlap követ. Regisztrálni lehet még a megrendelési folyamat végén is.

Ugyanakkor a Webáruház minden eleme és szolgáltatása elérhető regisztráció nélkül is. Ebben az esetben minden megrendelésnél meg kell adni a szükséges számlázási ill. szállítási adatokat.

3. Megrendelés, visszaigazolás, ajánlati kötöttség

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy az áru részletes tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. A vásárlás előtt az áruval kapcsolatban felmerülő kérdésekről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást. A Webáruházban forgalmazott termékhez használati utasítás tartozik.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza.

Vásárlás vállalatok számára.

BIO FLAME, s.r.o. bejegyzett Eu-s adószámmal rendelkezik, így lehetővé teszi az ÁFA-mentes beszerzést (0 %-os számla kiállításával) azon uniós külföldi szervezetek, vállalatok számára, amelyek saját országukban EU-s közössági adószámmal rendelkeznek.

Hogyan vásárolhatnak?

Egyszerű. Válassza ki az árut és tegye a kosárba. A "Szállítási részben" töltse ki azokat az adatokat, ahová az árut továbbítani kívánja. Ezután ellenőrizze a Vállalati adatok mezőt, (Számlázási adatok) és töltse ki a cégnevet, a cégjegyzék számot és az EU-s közössági adószámot. 24 órán belül 0 %-os Áfával kiállított elektronikus számlát küldünk PDF formátumban Önnek.

3.3. A Webáruházban megrendelhető termékek árváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. Megrendelés feladására a Webáruházban a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető.

Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, az Adatok megadása gombra kattintást követően adhatja meg a számlázáshoz ill. szállításhoz szükséges adatokat, vagy regisztrált Ügyfélként beléphet.

A Megrendelés gombra való kattintás előtt a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez.

3.6. Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen.

Ügyfél a megrendelés elküldésével a jelen ÁSZF, és a közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

3.7. Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezését a Szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ügyfél részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

3.8. E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között.

3.9. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre.

3.10. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis két munkanapon belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.

3.11. Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 órán belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

3.12. A megrendelés elfogadásával elektronikus úton megkötött szerződés jön létre, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés – amennyiben az fogyasztónak minősülő ügyféllel jön létre - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

4. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. Szállítási feltételek

Az eladó köteles a megrendelés megteremtésétől számított 30 napon belül elküldeni az árut a vevőnek, hacsak másként nem állapodik meg, vagy ha az áru nem kapott hosszabb szállítási határidőt.

Ha az áru raktáron van, azt a lehető legrövidebb időn belül feladásra kerül a vevő által megadott címre.

Ha a megrendelésben több áru és szolgáltatás van, és néhányuk nincs raktáron, tájékoztatjuk a vevőt a részleges szállításról.

A megrendelőnek áruval együtt küldenie kell a számlát (adószámot),termékleírást az utasításokat, valamint a gyártótól származó egyéb dokumentumokat.

Az árubeszerzés helye az a hely, ahonnan az árukat szállítják.

Az eladó a vevőnek történő szállítását a következő módon végzi el:

a. futár cég

b. személyesen Losoncon, előzetes egyeztetést követően.

c. az eladó saját szállításával

Szállítás

A megrendelt terméket/ket mi vagy futárcégünk viszi és a szállítási költség 2500 Ft. Utánvét esetén 700 Ft felárat számítunk fel.

Üzemanyag
1. Bioalkohol külön rendelhető biokandalló nélkül 16 literig - 2500 Ft-os szállítási költséget számolunk fel.
2. Bioalkohol külön rendelhető biokandalló nélkül 17-32 literig - 5000 Ft-os szállítási költséget számolunk fel.
3. Bioalkohol külön rendelhető biokandalló nélkül 32 liter felett - 7500 Ft-os szállítási költséget számolunk fel.

(Banki átutalással való fizetés esetén Cégünk elküldi e-mail formájában a kiállított számla másolatát (információ jelleggel) és a számlaszámot, amire a befizetést megteheti.)
Szállítás: a megrendelt terméket/ket 3 napon belül szállítjuk.

5. Jótállás

5.1. Kötelező jótállás

5.1.1. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza vagy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

5.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik.

5.1.3. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

5.1.4. Jótállás esetén az Ügyfelet a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetett jogosítványok illetik meg.

5.1.5. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen.

5.1.6. A jótállási igények kizárólag garanciajegy, ezzel nem ellátott termék esetén a vásárlást igazoló bizonylat átadása mellett érvényesíthetők.

6. Szavatosság

6.1. Kellékszavatosság

6.1.1. Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem jogosult.

6.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

6.1.3. Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.1.4. Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

6.1.5. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Szolgáltatóval.

6.1.6. Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

6.1.7. Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

6.2. Termékszavatosság

6.2.1. A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 6.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

6.2.2. Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.2.3. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

6.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

6.2.5. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

6.2.6. Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

6.2.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

6.2.8. A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

6.2.9. A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

6.3. Szavatossági igények kizárólag a vásárlást igazoló dokumentumok birtokában (számla, bizonylat) érvényesíthetők.

7. Elállási jog http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas/elallasi-jog.html 2011-ben került elfogadásra a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelv, melynek egyik legjelentősebb újítása, hogy a korábban előírt 7 napról az Európai Unióban egységesen 14 naptári napra növekedett az elállási jog határideje. Ennek megfelelően tehát a már említett 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet is 14 naptári napban határozza meg a fogyasztót megillető elállási jog határidejét.Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

A Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

7.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

7.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például elektronikus úton vagy postán küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek valamelyikén. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt igazolható módon elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. Az elküldés időpontjának igazolása a Fogyasztó kötelessége.

7.1.2. A Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

7.1.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

7.1.4. A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a Szolgáltató szaküzleteiben is gyakorolható. Az Ügyfél kérésére Szolgáltató gondoskodik a visszaszállítás bonyolításáról, erre vonatkozó igényeket Szolgáltató ügyfélszolgálata fogadja.

7.1.5. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

7.1.6. A visszatérítés során a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terhelheti.

7.1.7. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

8. Felelősség

8.1. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémákért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Személyes beállítások linkre kattintást követően elérhető Személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

8.2. A Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

8.3. Az Ügyfél a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért.

8.4. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

8.5. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

8.6. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

8.7. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9. Panaszügyintézés

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az ügyfélszolgálaton terjesztheti elő.

A panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

·        személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja,

·        telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni .

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.


SOI Felügyelőség a Banskobystrický Kerület

Dolná 46, 974 01 Banská Bystrica 1
Műszaki Termékfelügyeleti és Fogyasztóvédelmi Főosztály
tel. sz.: 048/412 49 69
048/415 18 71
fax.: 048/412 46 93
e-mail:
bb@soi.sk

 

10. Egyéb rendelkezések

A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Szolgáltató a módosításokról - azok életbe lépését megelőzően - a Webáruház Főoldalán ad tájékoztatást.

11.Számlázás

Ár:

1 Az összes feltüntetett ár végleges, beleértve 27% ÁFA-t.

2 Az eladó a vásárlás időpontjában az e-shop oldalán feltüntetett árat veszi igénybe.

Talán a legfontosabb ilyen különös szabály, hogy ha a terméket elfuvarozzák, akkor az áfa szerinti teljesítés helye a feladási hely,ami jelen esetben Szlovákia.Mivel a cégnek nincs Magyarországi telephelye,fióktelepe,így a Szlovák törvények szerint történik a számlázás, amitől eltérni nem lehet,Tilos! Kivétel: Abban az esetben ami a lentebb leírtak szerint, lentebb olvasható. Rendelkezni kell EU adószámmal (HU-XXXXXXXX) a vásárlónak.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy Cégek, Vállalkozások, Magánválalkozók kiszolgálása csak abban az esetben lehetséges,ha rendelkeznek Eu közösségi adószámmal, ebben az esetben 0%-os számlát tudunk kiállítani ,és az áfát a cégre, vállalkozásra hatályos áfabefizetés kötelezi! A hiánya esetén a jelenleg hatályos Magyar adózási rendszer szerint kerül kiszámlázásra ami 27%!

A Közösségen belülre irányuló termékértékesítésről az adóalany eladók csak akkor állíthatnak ki vevőjüknek áfát nem tartalmazó számlát, ha a partnerük érvényes közösségi adószámmal rendelkezik. A partner – különösen új vevő – közösségi adószámáról az eladók többféle módon is meggyőződhetnek: az APEH Központi Kapcsolattartó Iroda adatbázisából, egyes tagországok adóhivatalainak honlapjáról és majd az információcserét biztosító brüsszeli cég honlapjáról. A kapott információt az eladó óvatossága bizonyítékaként célszerű megőrizni. Ha nincs a vevőnek érvényes EU adószáma, a számlában az áfát fel kell tüntetni az eladó országában rá kiszabott érvényes adókulccsal és a vevő az áfával növelt ellenértéket fizeti meg.

Közösségen belüli termékbeszerzés

A Közösségen belüli beszerzés teljesítési helye abban a tagországban van (azaz annak a tagállamnak áfáját kell fizetni), ahol a fuvarozás befejezésekor található a termék. A Közösségen belüli beszerzés adózási mechanizmusának lényege, hogy a beszerzőnek a beszerzett termékre vonatkozó belföldi áfa-kulcs (5%, 18%, 27%) alapján kell az áfa-bevallásban a fizetendő adót elszámolnia. Mivel Közösségen belüli beszerzésnél nem történik vámkezelés, a helyes adómérték meghatározásához esetlegesen szükséges vámtarifába történő sorolást is az adózónak magának kell elvégeznie.

A számlakibocsátásra irányadó szabályok

• 158/A.

§(1) A számlára vonatkozó kötelezettségekre - a (2)bekezdésben foglalt eltéréssel- annak a tagállamnak a szabályait kell alkalmazni,ahol azt a termékértékesítést vagy szolgáltatásnyújtást, amelyre a számla vonatkozik,teljesítik.

• (2) A számlára vonatkozó kötelezettségekre - a (3) bekezdésben foglalt eltérésse - annak a tagállamnak a szabályait kell alkalmazni,amelyben a terméket értékesítő vagy a szolgáltatást nyújtó gazdasági tevékenységének székhelye vagy a teljesítéssel legközvetlenebbül érintett állandó telephelye van vagy ezek hiányában, amelyben állandó lakóhelye vagy szokásos tartózkodási helye van,és

• a) a terméket értékesítő vagy a szolgáltatást nyújtó nem telepedett le gazdasági céllal a termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás teljesítési helye szerinti tagállamban, vagy az ezen tagállamban lévő állandó telephelye a 137/A. § szerint nem érintett a termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás teljesülésében

• és az adó fizetésére a terméket beszerző vagy a szolgál

tatást igénybevevő kötelezett, vagy

• b) a termékértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás teljesítési helye a Közösség területén kívül van.

• (3) A (2) bekezdés a) pontjában foglalt esetben a számlázási

kötelezettségekre a termékértékesítés vagy a szolgáltatásnyújtás teljesítési helye szerinti tagállam rendelkezéseit kell alkalmazni, ha a számlát a terméket beszerző vagy szolgáltatást igénybevevő bocsátja ki.

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

ZTU0Yj