AKCIÓS TERMÉKEK

Ár 115 000 Ft
Készleten
Ár 140 000 Ft
Készleten
Ár 140 000 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 85 000 Ft
Készleten
Ár 1 100 Ft
Készleten
Ár 1 500 Ft
Készleten

Panasz
Panaszokra vonatkozó eljárások!

Abban az esetben, ha talál egy hibát a vásárolt terméken, a számlán,közölje velünk az adott problémát telefonon, vagy e-mail-ben.

1. Telefon - 0630/785-70-70 számon, 8:00 h - 16:30 h - a hét 5 napján

2. Email - info@biokandallok-shop.hu - címen

Telefonon vagy e-mailben fogunk megállapodni  abban, hogyan tudjuk megoldani a problémát.

Mikor tehet panaszt a vásárló?

Ha az áru átvételénél szemmel látható sérülést vesz észre, ezért semmi esetre nem ajánlatos a megrendelt árut aláírással átvenni a szálító vagy futárszolgálattól míg meg nem bizonyosodik az árú épségéről,(csomag kibontása,alkatrészek,rendelt áruk megléte,épsége)Ha észre vehető hogy a szállítás alatt sérült meg a termék,azt a szálítást végző cég munkatársánál jegyző könyvbe kell venni és  haladéktalanul jelezze felénk,hogy mi is panasszal tudjuk élni a szállítást végző futár szolgálattal szemben.

ha a termék nem felel meg az elvárásoknak.

Vevők jogai:

Az általunk eladott hibátlan termékekre 24 hónapos garanciát válalunk,de a vevő által keletkezett hibák miatt nem áll módunkban a terméket kicserélni. A garancia ideje alatt keletkezet hibák( anyagfáradás )vagy olyan hiba ami külső hatás nélkűl keletkezett a vásárolt termékben,bejelentést követően a lehető leghamarabb gondoskodunk a probléma megoldásán. A jótállási időszak a megrendelt árú átvételét követöen veszi kezdetét.. A garancia nem vonatkozik azokra a hibákra, amely miatt  alacsonyabb áron lett értékesítve a termék. Ha a panasz cseréjével jár, a garanciális időszak újra kezdődik az új árú átvételét követően. Ugyanez érvényes, ha van egy csere alkatrész, amely  garanciával biztosított. A hirdetések gyártási hibák vagy karakter hibákaért okozott károkért a szállítás vagy a tárolás és a garanciális időn belül. A garancia lejárta után a jog megszünik

A garanciális időn belül a fogyasztó jogosult a panaszra ha a hiba, nem az ő hibája miatt keletkezett.

A fogyasztónak joga kell ellátni a panaszt 30 napon belül. Ha az eladó nem felel meg a törvényes határidőnek, akkor a vevőnek joga van eldönteni, hogy szükséges az  árucseréje vagy visszatérítésre.

ZjA3ZG