AKCIÓS TERMÉKEK

Ár 80 000 Ft
Készleten
Ár 65 000 Ft
Készleten
Ár 40 000 Ft
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 11 500 Ft
Készleten
Ár 35 000 Ft
Készleten

Panasz
Panaszokra vonatkozó eljárások!

Abban az esetben, ha talál egy hibát a vásárolt terméken, a számlán,közölje velünk az adott problémát telefonon, vagy e-mail-ben.

1. Telefon - 0630/785-70-70 számon, 8:00 h - 16:30 h - a hét 5 napján

2. Email - info@biokandallok-shop.hu - címen

Telefonon vagy e-mailben fogunk megállapodni  abban, hogyan tudjuk megoldani a problémát.

Mikor tehet panaszt a vásárló?

Ha az áru átvételénél szemmel látható sérülést vesz észre, ezért semmi esetre nem ajánlatos a megrendelt árut aláírással átvenni a szálító vagy futárszolgálattól míg meg nem bizonyosodik az árú épségéről,(csomag kibontása,alkatrészek,rendelt áruk megléte,épsége)Ha észre vehető hogy a szállítás alatt sérült meg a termék,azt a szálítást végző cég munkatársánál jegyző könyvbe kell venni és  haladéktalanul jelezze felénk,hogy mi is panasszal tudjuk élni a szállítást végző futár szolgálattal szemben.

ha a termék nem felel meg az elvárásoknak.

Vevők jogai:

Az általunk eladott hibátlan termékekre 24 hónapos garanciát válalunk,de a vevő által keletkezett hibák miatt nem áll módunkban a terméket kicserélni. A garancia ideje alatt keletkezet hibák( anyagfáradás )vagy olyan hiba ami külső hatás nélkűl keletkezett a vásárolt termékben,bejelentést követően a lehető leghamarabb gondoskodunk a probléma megoldásán. A jótállási időszak a megrendelt árú átvételét követöen veszi kezdetét.. A garancia nem vonatkozik azokra a hibákra, amely miatt  alacsonyabb áron lett értékesítve a termék. Ha a panasz cseréjével jár, a garanciális időszak újra kezdődik az új árú átvételét követően. Ugyanez érvényes, ha van egy csere alkatrész, amely  garanciával biztosított. A hirdetések gyártási hibák vagy karakter hibákaért okozott károkért a szállítás vagy a tárolás és a garanciális időn belül. A garancia lejárta után a jog megszünik

A garanciális időn belül a fogyasztó jogosult a panaszra ha a hiba, nem az ő hibája miatt keletkezett.

A fogyasztónak joga kell ellátni a panaszt 30 napon belül. Ha az eladó nem felel meg a törvényes határidőnek, akkor a vevőnek joga van eldönteni, hogy szükséges az  árucseréje vagy visszatérítésre.

MzczM